język angielski
W tym miesiącu rozmawiać będziemy o przyjaźni i wakacjach.
Założenia programowe:
Dziecko:
- pozna słownictwo z kategorii „wakacje”
- nauczy się śpiewać piosenek
- utrwali przymiotniki przeciwstawne long-short, far-near
- nauczy się zapraszać do zabawy, wydawać proste polecenia.
Gramatyka i struktury językowe:
Wyrażenia i struktury zdaniowe
- What’s that? – co to jest?
- it’s a river – to jest rzeka
- Where do you want? osłuchiwanie się z pytaniem (co chcesz?)
- I want to go to the river- chcę iść nad rzekę. (próba samodzielnej wypowiedzi)
Słownictwo
(1-2 tydz ) :
summer holidays- letnie wakacje
fun-zabawa
step- krok
everybody-wszyscy
kick- kopnięcie
(3-4 tydz ) :
Mountains- gory River- rzeka village-wieś beach-plaża
Lake- jezioro See- morze Forest-las friend – przyjaciel
Zwroty:
Jump with me- skacz ze mną
Come on everybody – chodźcie wszyscy
Hold hands- trzymajmy się za ręce
let’s sing- zaśpiewajmy
Piosenki:
1.Piosenka Conga (1-2 tydz)
Everybody conga!
KIDS: Everybody conga!
Let’s dance the conga!
KIDS: Everybody – Conga!
Everybody – STEP!
Step, step, step, kick! x6
itd….
2 . Piosenka ( 3- 4 tydzień) „The summer holiday song’’
Summer holidays!
Jump with me
In the sea!
Summer holidays!
Splash, splash, happily
In summer x2
On summer holiday!